Spis treści:
Konwersja roweru na elektryczny – zestaw na przednie koło
Najprostszym i stosunkowo najtańszym sposobem konfiguracji klasycznego roweru na e-bike jest montaż silnika elektrycznego w przedniej piaście. Taki napęd pasuje do większości tradycyjnych jednośladów dostępnych na polskim rynku.
W naszym internetowym sklepie oferujemy gotowy zestaw do konwersji roweru na przednie koło RAPID S-500 o mocy 500 W. Wśród jego najważniejszych zalet należy wskazać przede wszystkim:
- łatwość i szybkość montażu,
- mała waga całego zestawu,
- bezawaryjny silnik pozwalający na rozwinięcie prędkości do 35 km/h,
- czytelny wyświetlacz LCD,
- możliwość wyboru suportu: uniwersalny lub na kwadrat,
- cicha, wydajna i automatyczna ładowarka SilentCharger do baterii litowo-jonowej,
- konwersja roweru na elektryczny kompletne narzędzia
Silniki montowane w przednim kole są doskonałe do jazdy rowerowej w miejskich przestrzeniach. W połączeniu z baterią umieszczoną na bagażniku zapewniają bardzo dobre rozłożenie masy. Elektryczny napęd z przodu nie ogranicza przy tym funkcjonalności tylnej piasty. Dzięki temu można zainstalować dowolny rodzaj i wielkość kasety.
Zestaw do konwersji roweru na tylne koło. Konwersja roweru na elektryczny – jak to zrobić?
Instalacja silnika w tylnej piaście roweru zapewnia lepszą przyczepność, co wynika z faktu, że 60-80% masy rowerzysty opiera się na siodełku. Ten rodzaj napędu powoduje, że e-rowery idealnie nadają się do jazdy po mokrej nawierzchni i pozamiejskich bezdrożach. Ponadto, silnik elektryczny w tylnym kole minimalizuje możliwość wystąpienia podsterownego poślizgu przy większych prędkościach.
W naszej szerokiej ofercie asortymentowej znajdują się zestawy do konwersji roweru na tylne koło RAPID S-2100. Cechą charakterystyczną jest bezprzekładniowy, cichy silnik o mocy 2000 W, który pozwala rozwijać prędkość nawet do 55 km/h. Wśród innych atutów oferowanego pakietu należy wskazać:
- wydajną baterię BG621 12 Ah13,
- sinusoidalne sterowanie kontrolowane przez innowacyjny, inteligentny kontroler,
- hermetyczne wtyczki i wodoodporne podzespoły,
- możliwość wyboru manetek hamulców oraz rodzaju suportu,
- specjalistyczne narzędzia do szybkiej konwersji na rower elektryczny.
Silniki umieszczone w tylnym kole dodają rowerowi sportowego charakteru. Wysoka moc, odporność na zalanie wodą oraz przyczepność sprawiają, że takie jednoślady idealnie nadają się na crossowe wyprawy w trudnych atmosferycznych warunkach.
Zestaw do konwersji na rower elektryczny umieszczany centralnie – uniwersalne rozwiązane!
Ten rodzaj konwersji klasycznego jednośladu na elektryczny rower łączy zalety przedniego i tylnego napędu, dając swoisty efekt synergii. Cechą charakterystyczną jest montaż silnika centralnego bezpośrednio przy korbach. W połączeniu z baterią umieszczoną w ramie zapewnia rozłożenie masy na środku pojazdu.